www.pirackiots.fora.pl www.pirackiots.fora.pl
Piracki OTS
www.pirackiots.fora.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Skrypty
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.pirackiots.fora.pl Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzyl
Administrator



Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:00, 10 Lip 2008    Temat postu: Skrypty

Chcesz pomuc w ots ? zamiesc jakis skrypt ! xD
Wstawiajcie tu jakies skrypty do potworow, czarow, npc, actions itp.
Nie muszą byc to oczywiscie wasze skrypty, mogą byc z innych zródeł.Nie obchodzi mnie czy to będą wasze czy nie , wazne zeby były przydatne i dobre.Ale jezeli ktos jest dobry w robieniu skryotów moze zamieszczac swoje xD Jezeli da jakis fajny swój dostanie nagrodE.A nawet ten kto znajzdie nie swój skryt ale będzie fajny to tez cos dostaniE Very Happy

wIęC do roboty...

PS.Sry za błędy ale komp sie tnie i nie widze nawet co pisze....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dzyl dnia Czw 11:02, 10 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Jodla
Bardzo Zainteresowany



Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 11:24, 10 Lip 2008    Temat postu:

Potiony na szybkosc w polowie sam robilem kumpel pomagal

Działanie: Po wypiciu tego napoju doda on nam szybkość jak boots of haste, a może szybciej....

Data/actions/scripts tworzymy plik szybkosc.lua a w nim:

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)

local condition = createConditionObject(CONDITION_HASTE)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 40000)
setConditionFormula(condition, 0.3, -24, 0.3, -24)
setCombatCondition(combat, condition)

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
var = numberToVariant(cid)
doCombat(cid, combat, var)
doRemoveItem(item.uid,1)
doPlayerSay(cid, "Ale szybkosc!", 16)
return 1
end

Potem: data/actions.xml a w nim dodajemy linijkę:


<action itemid="6558" script="szybkosc.lua" />

I gotowe.

Jak chcesz stworzyć ten napój to napisz /i 6558 1

Możesz wpisać inne id wtedy będzie inny rodzaj potiona.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jodla dnia Czw 11:24, 10 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Massive Paladin
Super Gaduła



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Chojna

PostWysłany: Czw 16:15, 10 Lip 2008    Temat postu:

co ty chcesz z tibi i gothica i tak juz szybko biegasz to po co ci to Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Jodla
Bardzo Zainteresowany



Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 17:12, 10 Lip 2008    Temat postu:

lepsze uciekanie przed mocnymi potworami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
File
Moderator



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 23:17, 10 Lip 2008    Temat postu:

Skrypt nie mój!!!!

w data/spells/scpripts robimy Life.lua i wklejamy tam:

Kod:

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 18)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_MANADRAIN)
function onGetFormulaValues(cid, level, maglevel)
   min = -(level * 9) / 2
   max = -(level * 11) / 2
   
   return min, max
end

setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "onGetFormulaValues")

arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
   return doCombat(cid, combat, var)
end


A w data/spells/spells.xml dopisujemy

Kod:

<instant name="Ultimate Mana Drain" words="exevo gran mas mana drain" lvl="150" maglv="100" mana="2000" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="life.lua"><vocation id="2"/><vocation id="6"/></instant>


Ten też nie mój xd

data/npc/scripts tworzymy kawal.lua i dajemy tam

Kod:

focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureTurn(creature)

end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not
string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)

if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')
or string.find(msg, '(%a*)siema(%a*)')
or string.find(msg, '(%a*)czesc(%a*)')
or string.find(msg, '(%a*)cze(%a*)')
or string.find(msg, '(%a*)yo(%a*)')
or string.find(msg, '(%a*)witaj(%a*)'))
and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then

rsay = math.random(1,4)
if rsay == 1 then says = 'Waazzuup'
elseif rsay == 2 then says = 'Siema'
elseif rsay == 3 then says = 'Czesc'
elseif rsay == 4 then says = 'Witaj'
end


selfSay(says .. ' ' .. creatureGetName(cid) .. '! Chcesz zebym opowiedzial kawal?')
focus = cid
talk_start = os.clock()
end

if (string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')
or string.find(msg, '(%a*)siema(%a*)')
or string.find(msg, '(%a*)czesc(%a*)')
or string.find(msg, '(%a*)yo(%a*)')
or string.find(msg, '(%a*)cze(%a*)')
or string.find(msg, '(%a*)witaj(%a*)')) and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Spadaj do kolejki ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
end

if msgcontains(msg, 'tak') and focus == cid then

rsay = math.random(1,14)
if rsay == 1 then
selfSay('Co maja wspólnego UFO i inteligentna blondynka? n - Ciagle o nich slyszysz, ale nigdy nie widziales.')
elseif rsay == 2 then
selfSay('Chuck Norris ma narysowanom na klatce piersiowej mape teksasu w skali 1:1')
elseif rsay == 3 then
selfSay('Prognozy dzis nie bendzie Ania dostala z pół obrotu')
elseif rsay == 4 then
selfSay('- Sasiedzie! Dokupilem sobie 10 hektarów pola! n - Wiem. Panski kon powiesil sie za stodola.')
elseif rsay == 5 then
selfSay('Czym róznia sie od siebie dlugopis, trumna i prezerwatywa? n Wkladem.')
elseif rsay == 6 then
selfSay('Jak sie nazywa po japonsku sekretarka? n Nagasuka.')
elseif rsay == 7 then
selfSay('Jak sie nazywa po japonsku kibel? n Nasikojtu.')
elseif rsay == 8 then
selfSay('Jak sie nazywaja po czesku golebie? n Srajdachówki.')
elseif rsay == 9 then
selfSay('Jak sie nazywa po francusku kibel? n Lejnamur.')
elseif rsay == 10 then
selfSay('Jak sie nazywa po chinsku pilkarz? n Kiwajakotako.')
elseif rsay == 11 then
selfSay('Co robi dyrektor z bezpartyjna sekretarka? n Wciaga ja na czlonka.')
elseif rsay == 12 then
selfSay('Kto byl pierwszym lotnikiem? n Adam, bo przelecial Ewe.')
elseif rsay == 13 then
selfSay('Co to jest: idzie to spiewa, stoi to smierdzi? n Pielgrzymka do Czestochowy.')
elseif rsay == 14 then
selfSay('Dlaczego Swiety Mikolaj nie moze miec dzieci? n Bo ma krzywa laske, wór na plecach i spuszcza sie przez komin.')
end

selfSay('hahaha biggrin.gif jeszcze jeden?')
talk_start = os.clock()
end


if (string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') or string.find(msg, '(%a*)nara(%a*)') or string.find(msg, '(%a*)nie(%a*)') or string.find(msg, '(%a*)narazie(%a*)')) and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then

rsay = math.random(1,4)
if rsay == 1 then says = 'Nara'
elseif rsay == 2 then says = 'Narazie'
elseif rsay == 3 then says = '3maj sie'
elseif rsay == 4 then says = 'CYA'
end

selfSay(says .. ' ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end

-- script by ostry

function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Nastepny...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Nara!')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,10)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
end
end


a w data/npc robimy koniuch.xml i wklejamy tam:

Kod:

<?xml version="1.0"?>
<npc name="Koniuch" script="data/npc/scripts/kawal.lua" access="3">
<look type="128" head="78" body="71" legs="82" feet="114"/>
</npc>


Ten skrypt jest raczej "for fun" Wink

PS. Żeby dać new kawały to pod
Kod:

elseif rsay == 14 then
selfSay('Dlaczego Swiety Mikolaj nie moze miec dzieci? n Bo ma krzywa laske, wór na plecach i spuszcza sie przez komin.')


Dopisujesz
Kod:

elseif rsay == 15 then
selfSay('Kawał jaki chce dodać ')


Jak chcesz następny to w
Kod:

elseif rsay == 15 then

dopisujesz zamiast 15 16 itd Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez File dnia Czw 23:30, 10 Lip 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Dzyl
Administrator



Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:49, 10 Lip 2008    Temat postu:

muglbys powiedziec działanie tego 1 skrypta ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Massive Paladin
Super Gaduła



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Chojna

PostWysłany: Pią 10:09, 11 Lip 2008    Temat postu:

napisal ze nic niewiadomo xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Massive Paladin
Super Gaduła



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Chojna

PostWysłany: Pią 10:23, 11 Lip 2008    Temat postu:

sry za next post ale mam tu fajne skrypty tylko ze nie moje Sad

Siemka, mam do zaprezentowania wam potwora robionego przeze mnie, przydaje się na ots z dużym exp, ponieważ jest bardzo silny ;] Robiony na ots'a 7.92, nie wiem czy będzie działał w innych ;]

To tak, w data\monster robimy plik o nazwie Achmed martwy terrorysta.xml i wklejamy tam to:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Achmed martwy terrorysta" level="250" maglevel="300" experience="130000" pushable="0" armor="15" defense="20" canpushitems="0" staticattack="50" speed="1900" summonable="1" convinceable="1" illusionable="1" manacost="300">
<health now="220000" max="220000"/>
<look type="33" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2843" race="3"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>
<targetchange speed="2000" chance="5"/>
<targetchange interval="60000" chance="0"/>
<strategy attack="65" defense="5"/>
<flags>
<flag summonable="0"/>
<flag attackable="1"/>
<flag hostile="1"/>
<flag illusionable="0"/>
<flag convinceable="0"/>
<flag pushable="0"/>
<flag canpushitems="1"/>
<flag canpushcreatures="1"/>
<flag targetdistance="1"/>
<flag staticattack="90"/>
<flag runonhealth="3000"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" skill="300" attack="400" poison="500"/>
<attack name="lifedrain" interval="1000" chance="13" radius="8" target="0" min="-400" max="-600">
<attribute key="areaEffect" value="mortarea"/>
</attack>
<attack name="speed" interval="1000" chance="12" radius="6" target="0" speedchange="-850" duration="60000">
<attribute key="areaEffect" value="poison"/>
</attack>
<attack name="strength" interval="1000" chance="12" radius="3" target="0">
<attribute key="areaEffect" value="blackspark"/>
</attack>
<attack name="fire" interval="1000" chance="34" range="7" radius="7" target="1" min="-500" max="-1500">
<attribute key="shootEffect" value="fire"/>
<attribute key="areaEffect" value="firearea"/>
</attack>
<attack name="manadrain" interval="1000" chance="7" length="0" spread="3" min="-1000" max="-1600">
<attribute key="areaEffect" value="energyarea"/>
</attack>
<attack name="physical" interval="1000" chance="7" length="8" spread="3" min="-500" max="-1200"/>
<attack name="energy" interval="1000" chance="9" length="8" spread="0" min="-1000" max="-2000">
<attribute key="areaEffect" value="redshimmer"/>
</attack>
<attack name="poisoncondition" interval="1000" chance="10" length="0" spread="0" min="-1500" max="-2000">
<attribute key="areaEffect" value="greenspark"/>
</attack>
<attack name="lifedrain" interval="1000" chance="15" length="8" spread="0" min="-1000" max="-1500">
<attribute key="areaEffect" value="redshimmer"/>
</attack>
</attacks>
<defenses armor="188" defense="145">
<defense name="healing" interval="1000" chance="15" min="1000" max="3000">
<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
</defense>
<defense name="speed" interval="2000" chance="8" speedchange="360" duration="6000">
<attribute key="areaEffect" value="redshimmer"/>
</defense>
</defenses>
<immunities>
<immunity physical="0"/>
<immunity energy="1"/>
<immunity fire="1"/>
<immunity poison="1"/>
<immunity lifedrain="1"/>
<immunity paralyze="1"/>
<immunity outfit="1"/>
<immunity drunk="1"/>
<immunity invisible="1"/>
</immunities>
<voices interval="5000" chance="10">
<voice sentence="SON OF A BITCH! STOP TOUCHING MEEEE!" yell="1"/>
<voice sentence="I'M ACHMED, THE DEAD TERRORIST" yell="1"/>
<voice sentence="GOOD EVENING... INFIDEL..." yell="1"/>
<voice sentence="TY RASISTOWSKI PADALCU! TERAZ BEDZIESZ WALCZYL Z MAJKELEM DZEKSONEM" yell="1"/>
<voice sentence="KNOCK KNOCK. WHO'S THERE? ME, I'LL KILL YOU!" yell="1"/>
<voice sentence="SILENCE! I'LL KILL YOU!" yell="1"/>
</voices>
<loot>
<item id="2148" chance="100000" countmax="100" /> -- gold coin
<item id="2148" chance="50000" countmax="90" /> -- gold coin
<item id="2143" chance="5000" countmax="5" /> -- white pearl
<item id="2186" chance="1538" /> -- moonlight rod
<item id="2396" chance="1429" /> -- ice rapier
<item id="2462" chance="2000" /> -- devil helmet
<item id="2214" chance="4000" /> -- ring of healing
<item id="1987" chance="100000" > -- bag
<inside>
<item id="2387" chance="10000" /> -- double axe
<item id="2393" chance="800" /> -- giant sword
<item id="2195" chance="1333" /> -- boots of haste
<item id="2421" chance="909" /> -- thunder hammer
<item id="2192" chance="4000" /> -- crystal ball
<item id="2520" chance="2000" /> -- demon shield
<item id="2390" chance="1000" /> -- magic longsword
<item id="2470" chance="1000" /> -- golden legs
<item id="2472" chance="1000" /> -- magic plate armor
<item id="2523" chance="450" /> -- blessed shield
<item id="2471" chance="850" /> -- golden helmet
<item id="6553" chance="900" /> -- ruthless axe
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
Potem do monsters.xml dodajemy linijke:
<monster name="Achmed martwy terrorysta" file="Achmed martwy terrorysta.xml" />
Tutaj macie sreen:
[link widoczny dla zalogowanych]

I gotowe, teraz mamy Achmeda na swoim otsie Smile

a tu ten drugi xD Very Happy

Kolejna osoba w moim temacie prosi o latające exori ...

Oto one:
vis.lua
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_ENERGYAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, 0, -0.5, 0)

local distanceCombat = createCombatObject()
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE)
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_ENERGYAREA)
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY)
setCombatFormula(distanceCombat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, 0, -0.5, 0)

function onCastSpell(cid, var)
if(variantToNumber(var) ~= 0) then
return doCombat(cid, distanceCombat, var)
end
return doCombat(cid, combat, var)
end

spells.xml
<instant name="Energy Strike" words="exori vis" lvl="12" mana="20" prem="1" casterTargetOrDirection="1" script="vis.lua">
<vocation name="Sorcerer"/> <vocation name="Master Sorcerer"/>
<vocation name="Druid"/> <vocation name="Elder Druid"/>

flam.lua
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITBYFIRE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, 0, -0.5, 0)

local distanceCombat = createCombatObject()
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITBYFIRE)
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_FIRE)
setCombatFormula(distanceCombat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, 0, -0.5, 0)

function onCastSpell(cid, var)
if(variantToNumber(var) ~= 0) then
return doCombat(cid, distanceCombat, var)
end
return doCombat(cid, combat, var)
end

spells.xml
<instant name="Flame Strike" words="exori flam" lvl="14" mana="20" prem="1" casterTargetOrDirection="1" script="flame.lua">
<vocation name="Sorcerer"/> <vocation name="Master Sorcerer"/>
<vocation name="Druid"/> <vocation name="Elder Druid"/>

terra.lua
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_EARTHDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_CARNIPHILA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, 0, -0.5, 0)

local distanceCombat = createCombatObject()
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_EARTHDAMAGE)
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_CARNIPHILA)
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_SMALLEARTH)
setCombatFormula(distanceCombat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, 0, -0.5, 0)

function onCastSpell(cid, var)
if(variantToNumber(var) ~= 0) then
return doCombat(cid, distanceCombat, var)
end
return doCombat(cid, combat, var)
end

spells.xml
<instant name="Terra Strike" words="exori tera" lvl="13" mana="20" prem="1" casterTargetOrDirection="1" script="terra.lua">
<vocation name="Sorcerer"/> <vocation name="Master Sorcerer"/>
<vocation name="Druid"/> <vocation name="Elder Druid"/>

ice.lua
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ICEDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_ICEATTACK)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, 0, -0.5, 0)

local distanceCombat = createCombatObject()
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ICEDAMAGE)
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_ICEATTACK)
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_SMALLICE)
setCombatFormula(distanceCombat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, 0, -0.5, 0)

function onCastSpell(cid, var)
if(variantToNumber(var) ~= 0) then
return doCombat(cid, distanceCombat, var)
end
return doCombat(cid, combat, var)
end

spells.xml
<instant name="Ice Strike" words="exori frigo" lvl="15" mana="20" prem="1" casterTargetOrDirection="1" script="ice.lua">
<vocation name="Sorcerer"/> <vocation name="Master Sorcerer"/>
<vocation name="Druid"/> <vocation name="Elder Druid"/>

mort.lua
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_DEATHDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, 0, -0.5, 0)

local distanceCombat = createCombatObject()
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_DEATHDAMAGE)
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA)
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_DEATH)
setCombatFormula(distanceCombat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, 0, -0.5, 0)

function onCastSpell(cid, var)
if(variantToNumber(var) ~= 0) then
return doCombat(cid, distanceCombat, var)
end
return doCombat(cid, combat, var)
end

spells.xml
<instant name="Death Strike" words="exori mort" lvl="16" mana="20" prem="1" casterTargetOrDirection="1" script="mort.lua">
<vocation name="Sorcerer"/> <vocation name="Master Sorcerer"/>
<vocation name="Druid"/> <vocation name="Elder Druid"/>

whirlwindthrow.lua
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, TRUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_WEAPONTYPE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_USECHARGES, TRUE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, 0, 0.2, 0)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

spells.xml
<instant name="WhirlWind Throw" words="exori hur" lvl="15" mana="40" prem="1" needtarget="1" needweapon="1" script="whirlwindthrow.lua">
<vocation name="Knight"/> <vocation name="Elite Knight"/>

etherealspear.lua
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, TRUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ETHEREALSPEAR)

function getSpellDamage(cid, weaponSkill, weaponAttack, attackStrength)
local attack = 25
local skill = getPlayerSkill(cid, CONST_SKILL_DISTANCE)

local maxWeaponDamage = (skill * attack) / 20 + attack
local damage = -((math.random(0, maxWeaponDamage) * attackStrength) / 100) * 0.8

return damage, damage
end

setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_SKILLVALUE, "getSpellDamage")

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

spells.xml
<instant name="Ethereal Spear" words="exori con" lvl="23" mana="25" prem="1" needtarget="1" aggressive="1" script="etherealspear.lua">
<vocation name="Paladin"/> <vocation name="Royal Paladin"/>

divinemissile.lua
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_HOLYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HOLYDAMAGE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, 0, -0.5, 0)

local distanceCombat = createCombatObject()
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_HOLYDAMAGE)
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HOLYDAMAGE)
setCombatParam(distanceCombat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_SMALLHOLY)
setCombatFormula(distanceCombat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, 0, -0.5, 0)

function onCastSpell(cid, var)
if(variantToNumber(var) ~= 0) then
return doCombat(cid, distanceCombat, var)
end
return doCombat(cid, combat, var)
end

spells.xml
<instant name="Divine Missile" words="exori san" lvl="40" mana="20" prem="1" casterTargetOrDirection="1" script="divinemissile.lua">
<vocation name="Paladin"/> <vocation name="Royal Paladin"/>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Massive Paladin dnia Pią 10:31, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Dzyl
Administrator



Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:53, 11 Lip 2008    Temat postu:

omg massive ten 1 skrypt na achmeda to tylko zmieniona nazwa skeletona i przerobione ataki , hp i exp... zal kazdy debil umie cos takiego zrobic... I dawaj skrypty na 8.1 a nie ... I ZAPISUJ W CODE !!

a co do tego 2 skrypta to ten czar po tym co przeczytałem w skrypcie wygląda jak maxi king...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dzyl dnia Pią 10:56, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
File
Moderator



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 15:22, 11 Lip 2008    Temat postu:

W code zapisujemy taK:

[ c o d e ]
Tekst
[ / c o d e ]

Bez spacji xd

@edit
Next scrypt (by me xD)

data/monsters robimy Prince of Persia.xml i wklejamy tam:

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
 <monster name="Prince of Persia" nameDescription="Prince of Persia" race="blood" experience="60000" speed="18000" manacost="0">
  <health now="50000" max="50000" />
  <look type="146" head="114" body="88" legs="0" feet="58" addons="1" corpse="3128" />
  <targetchange interval="2000" chance="50" />
  <strategy attack="100" defense="0" />

 <flags>
  <flag summonable="1" />
  <flag attackable="1" />
  <flag hostile="1" />
  <flag illusionable="1" />
  <flag convinceable="1" />
  <flag pushable="1" />
  <flag canpushitems="1" />
  <flag canpushcreatures="0" />
  <flag targetdistance="1" />
  <flag runonhealth="25" />
  </flags>

 <attacks>
      <attack name="melee" interval="2000" min="-800" max="-1000"/>
      <attack name="berserk" interval="5000" chance="70"/>
  </attacks>
    <defenses armor="11" defense="17" />
    <immunities>
      <immunity physical="0"/>
      <immunity energy="1"/>
      <immunity fire="1"/>
      <immunity poison="1"/>
      <immunity lifedrain="0"/>
      <immunity paralyze="0"/>
      <immunity outfit="0"/>
      <immunity drunk="0"/>
      <immunity invisible="1"/>
    </immunities>

 <voices interval="5000" chance="10">
  <voice sentence="I kill you!" />
  <voice sentence="Atack!!" />
<voice sentence="This desert is mine!" />
  </voices>

 <loot capacity="500">
  <item id="2160" countmax="30" chance1="82000" chancemax="0" />
  <item id="2666" countmax="2" chance1="42000" chancemax="0" />
  <item id="2114" chance="750" />
  <item id="2436" chance="3200" />
 <item id="1987" chance="100000">
 <inside>
  <item id="7415" chance="1200" />
  <item id="2408" chance="1200" />
  <item id="7413" chance="1200" />
  <item id="2523" chance="35000" />
  <item id="2391" chance="2300" />
  <item id="2511" chance="52000" />
  <item id="2110" chance="3000" />
  </inside>
  </item>
  </loot>
  </monster>


A w data/monsters/monsters.xml dopisujemy:

Kod:

   <monster name="Prince of Persia" file="Prince of Persia.xml" />


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez File dnia Nie 11:50, 13 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Rudi
New



Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 22:13, 18 Lip 2008    Temat postu:

Witam zamieszczam wam skrypt do runy teleportacij

Najpierw w data/actions/scripts tworzymy miotlaziuu.lua


Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

npos = {x=topos.x, y=topos.y, z=topos.z}

if topos.x < 10000 then
doSendMagicEffect(topos,13)
doPlayerSay(cid,"Ziuuuuuu",16)
doTeleportThing(cid,npos)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nie telepniesz sie do plecaka ")
end
return 1
end
a potem dodajemy linijke do data/action/actions.xml


Kod:
<action itemid="2324" script="miotlaziuu.lua" allowfaruse="1" />
Jeśli coś pomogłem daj +

Ps. tam gdzie npos = {x=topos.x, y=topos.y, z=topos.z}(Wstawiamy gdzie ma nas przemieszczac np
npos = {1000=topos.x, y=1000.y, z=7.z}


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Dzyl
Administrator



Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:43, 18 Lip 2008    Temat postu:

@up
zapisuj w code !!! nie dam ostrzezenia ale drugim razem jak nie bedzie code ostrzezenie.

File napiasal wam jak pisac w code.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dzyl dnia Pią 22:44, 18 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Jodla
Bardzo Zainteresowany



Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 9:41, 19 Lip 2008    Temat postu:

Mój kumpel z rl tibi spoko zrobił skrypt

Zasada działania:
Aby wysłać przedmiot gracz do którego wysyłamy musi być online!
Przedmiot bierzemy w lewą rękę! (wysyła pojedyncze przedmioty i kase)
Piszemy !bluetooth "nick gracza
Gracz o nicku "nick gracza" dostaje przedmiot, który mieliśmy w ręce!

Uwaga! Zasięg maksymalnie 100 kratek (sqm)!

Odległość między graczami jest to suma dwóch różnic (x i y).

Tworzymy plik w data\talkactions\scripts o nazwie bluetooth.lua

a w nim:
Kod:
-- BlueTooth System By Fifi209 (Fast)

local function odleglosc(pos1,pos2)
   ile = {0,0}
   
   if (pos1.x >= pos2.x) then
   ile = {(pos1.x - pos2.x),0}
   else
   ile = {(pos2.x - pos1.x),0}
   end
   
   if (pos1.y >= pos2.y) then
   ile = {ile[1],(pos1.y - pos2.y)}
   else
   ile = {ile[1],(pos2.y - pos1.y)}
   end
   
   if ((ile[1] + ile[2]) <= 100) then
   return true
   else
   return false
   end
end

function onSay(cid,words,param)
   
   local kto = getPlayerByName(param)
   if (isPlayer(kto) == 1) then
   local playerpos = getPlayerPosition(cid)
   local player2pos = getPlayerPosition(kto)
      if (odleglosc(playerpos,player2pos) == true) then
      local przedmiot = getPlayerSlotItem(cid, 6)
         if (przedmiot.itemid > 1) then
         local ile = getPlayerItemCount(cid,przedmiot.itemid)
         doPlayerAddItem(kto, przedmiot.itemid, ile)
         doPlayerRemoveItem(cid, przedmiot.itemid, ile)
         doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Transmisja udana!")
         doPlayerSendTextMessage(kto,22,"Dostales prezent od gracza "..getPlayerName(cid).."!")
         else
         doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Brak przedmiotu!")
         end
      else
      doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Brak zasiegu! (max 100 sqm)")
      end
   else
   doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Gracz nie istnieje lub nie jest online!")
   end
end

Do talkactions.xml dopisujemy:
Kod:
<talkaction words="!bluetooth" script="bluetooth.lua" />


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Jodla
Bardzo Zainteresowany



Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 9:46, 19 Lip 2008    Temat postu:

Sry Za double ale znalazlem bardzo przydatny skrypt

Autor: AGS

Kod:
data\actions\scripts modification_kits.lua

Kod:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local BEDSINUSE = {1762, 1764, 7480, 7778, 7779, 7787, 7789, 7799, 7801, 7791, 7793, 7803, 7805, 7795, 7797, 7807, 7809}
local horizontalpos = {x = toPosition.x+1, y = toPosition.y, z = toPosition.z, stackpos = 1}
local horizontal = getThingfromPos(horizontalpos)
local verticalpos = {x = toPosition.x, y = toPosition.y+1, z = toPosition.z, stackpos = 1}
local vertical = getThingfromPos(verticalpos)
 
   if getTileHouseInfo(getPlayerPosition(cid)) ~= 0 then
      if item.itemid == 7904 then --green bed kit
         if itemEx.itemid == 1760 then
            doTransformItem(itemEx.uid, 7813)
            doTransformItem(horizontal.uid, 7814)
            doRemoveItem(item.uid,1)
         elseif itemEx.itemid == 1754 then
            doTransformItem(itemEx.uid, 7811)
            doTransformItem(vertical.uid, 7812)
            doRemoveItem(item.uid,1)
         elseif isInArray(BEDSINUSE,itemEx.itemid) == TRUE then
            doPlayerSendCancel(cid, "Somebody is sleeping there!")
         else
            doPlayerSendCancel(cid, "You can only use modification kits on empty beds.")
         end
      elseif item.itemid == 7905 then --red bed kit
         if itemEx.itemid == 1760 then
            doTransformItem(itemEx.uid, 7817)
            doTransformItem(horizontal.uid, 7818)
            doRemoveItem(item.uid,1)
         elseif itemEx.itemid == 1754 then
            doTransformItem(itemEx.uid, 7815)
            doTransformItem(vertical.uid, 7816)
            doRemoveItem(item.uid,1)
         elseif isInArray(BEDSINUSE,itemEx.itemid) == TRUE then
            doPlayerSendCancel(cid, "Somebody is sleeping there!")
         else
            doPlayerSendCancel(cid, "You can only use modification kits on empty beds.")
         end
      elseif item.itemid == 7906 then --yellow bed kit
         if itemEx.itemid == 1760 then
            doTransformItem(itemEx.uid, 7821)
            doTransformItem(horizontal.uid, 7822)
            doRemoveItem(item.uid,1)
         elseif itemEx.itemid == 1754 then
            doTransformItem(itemEx.uid, 7819)
            doTransformItem(vertical.uid, 7820)
            doRemoveItem(item.uid,1)
         elseif isInArray(BEDSINUSE,itemEx.itemid) == TRUE then
            doPlayerSendCancel(cid, "Somebody is sleeping there!")
         else
            doPlayerSendCancel(cid, "You can only use modification kits on empty beds.")
         end
      elseif item.itemid == 7907 then --remove modification
         if itemEx.itemid == 7813 or itemEx.itemid == 7817 or itemEx.itemid == 7821 then
            doTransformItem(itemEx.uid, 1760)
            doTransformItem(horizontal.uid, 1761)
            doRemoveItem(item.uid,1)
         elseif itemEx.itemid == 7811 or itemEx.itemid == 7815 or itemEx.itemid == 7819 then
            doTransformItem(itemEx.uid, 1754)
            doTransformItem(vertical.uid, 1755)
            doRemoveItem(item.uid,1)
         else
            doPlayerSendCancel(cid, "You can only use this on modified empty beds.")
         end         
      end
   else
      doPlayerSendCancel(cid, "You can only use this inside a house.")
   end
end

data\actions\actions.xml
Kod:
<action itemid="7904" script="modification_kits.lua" />
<action itemid="7905" script="modification_kits.lua" />
<action itemid="7906" script="modification_kits.lua" />
<action itemid="7907" script="modification_kits.lua" />


Teraz npc [by Me Wink ] sprzedający różne pierdoły w tym modyfikacje do łóżek:

data\npc\scripts pierdoly.lua
Kod:
local focus = 0
local talk_start = 0
local target = 0
local following = false
local attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
     if focus == cid then
          selfSay('Good bye then.')
          focus = 0
          talk_start = 0
     end
end


function onCreatureTurn(creature)

end


function msgcontains(txt, str)
     return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
     msg = string.lower(msg)

     if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
        selfSay('Hello ' .. getCreatureName(cid) .. '! I sell Decorations!')
        focus = cid
        talk_start = os.clock()

     elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
        selfSay('Sorry, ' .. getCreatureName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')

   elseif focus == cid then
      talk_start = os.clock()
      if msgcontains(msg, 'decorations') then
         selfSay('I sell Gems, Big Gems, Beds Modifications and Misc Decoration.')
      elseif msgcontains(msg, 'big gems') then
         selfSay('I sell Violet (1k), Yellow (1k), Green (1k), Red (1k) and Blue Gems (1k).')
      elseif msgcontains(msg, 'misc') then
         selfSay('I sell Blood Herbs (1k), 100 Coconuts (5k), 100 Snowballs (10k), 100 Gold Nuggets (10k), and Teddy Bears (10k).')
      elseif msgcontains(msg, 'gems') then
         selfSay('I sell 100 Talons (5k), 100 Small Rubies (5k), 100 Small Emeralds (5k), 100 Small Diamonds (5k), 100 Small Amethysts (5k), 100 Small Sapphires (5k), 100 Black Pearls (5k) and 100 White Pearls (5k).')
      elseif msgcontains(msg, 'beds') then
         selfSay('I sell Green (1k), Yellow (1k) and Red Beds Modifications (1k) also I sell remove modifikations (100gp).')

      elseif msgcontains(msg, 'green bed kit') or msgcontains(msg, 'green bed') then
         buy(cid,7904,1,1000)
      elseif msgcontains(msg, 'red bed kit') or msgcontains(msg, 'red bed') then
         buy(cid,7905,1,1000)
      elseif msgcontains(msg, 'yellow bed kit') or msgcontains(msg, 'yellow bed') then
         buy(cid,7906,1,1000)
      elseif msgcontains(msg, 'remove bed kit') or msgcontains(msg, 'remove bed') or msgcontains(msg, 'remove kit') then
         buy(cid,7907,1,100)

      elseif msgcontains(msg, 'violet') then
         buy(cid,2153,1,1000)
      elseif msgcontains(msg, 'yellow') then
         buy(cid,2154,1,1000)
      elseif msgcontains(msg, 'green') then
         buy(cid,2155,1,1000)
      elseif msgcontains(msg, 'red') then
         buy(cid,2156,1,1000)
      elseif msgcontains(msg, 'blue') then
         buy(cid,2158,1,1000)

      elseif msgcontains(msg, 'blood herb') then
         buy(cid,2798,1,1000)
      elseif msgcontains(msg, 'coconuts') then
         buy(cid,2678,100,5000)
      elseif msgcontains(msg, 'snowballs') then
         buy(cid,2111,100,10000)
      elseif msgcontains(msg, 'teddy bear') then
         buy(cid,2326,1,10000)
      elseif msgcontains(msg, 'nuggets') then
         buy(cid,2157,100,10000)

      elseif msgcontains(msg, 'small rubies') then
         buy(cid,2147,100,5000)
      elseif msgcontains(msg, 'small emeralds') then
         buy(cid,2149,100,5000)
      elseif msgcontains(msg, 'small diamonds') then
         buy(cid,2145,100,5000)
      elseif msgcontains(msg, 'small sapphires') then
         buy(cid,2146,100,5000)
      elseif msgcontains(msg, 'small amethysts') then
         buy(cid,2150,100,5000)
      elseif msgcontains(msg, 'talons') then
         buy(cid,2151,100,5000)
      elseif msgcontains(msg, 'black pearls') then
         buy(cid,2144,100,5000)
      elseif msgcontains(msg, 'white pearls') then
         buy(cid,2143,100,5000)
      
      
      elseif string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
         selfSay('Good bye, ' .. getCreatureName(cid) .. '!')
         focus = 0
         talk_start = 0
      end
   end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
   if focus > 0 then
      x, y, z = creatureGetPosition(focus)
      myx, myy, myz = selfGetPosition()
      
      if ((myy-y==0) and (myx-x<=0 and myx-x>=-4)) then
         selfTurn(1)
      end
      if ((myy-y==0) and (myx-x>=0 and myx-x<=4)) then
         selfTurn(3)
      end
      if ((myx-x==0) and (myy-y<=0 and myy-y>=-4)) then
         selfTurn(2)
      end
      if ((myx-x==0) and (myy-y>=0 and myy-y<=4)) then
         selfTurn(0)
      end
      if ((myy-y==-2) and (myx-x>=-1 and myx-x<=1)) then
         selfTurn(2)
      end
      if ((myy-y==2) and (myx-x>=-1 and myx-x<=1)) then
         selfTurn(0)
      end
      if ((myx-x==2) and (myy-y>=-1 and myy-y<=1)) then
         selfTurn(3)
      end
      if ((myx-x==-2) and (myy-y>=-1 and myy-y<=1)) then
         selfTurn(1)
      end
      if ((myy-y==-3) and (myx-x>=-2 and myx-x<=2)) then
         selfTurn(2)
      end
      if ((myy-y==3) and (myx-x>=-2 and myx-x<=2)) then
         selfTurn(0)
      end
      if ((myx-x==3) and (myy-y>=-2 and myy-y<=2)) then
         selfTurn(3)
      end
      if ((myx-x==-3) and (myy-y>=-2 and myy-y<=2)) then
         selfTurn(1)
      end
      if ((myy-y==-4) and (myx-x>=-3 and myx-x<=3)) then
         selfTurn(2)
      end
      if ((myy-y==4) and (myx-x>=-3 and myx-x<=3)) then
         selfTurn(0)
      end
      if ((myx-x==4) and (myy-y>=-3 and myy-y<=3)) then
         selfTurn(3)
      end
      if ((myx-x==-4) and (myy-y>=-3 and myy-y<=3)) then
         selfTurn(1)
      end
   end

     if (os.clock() - talk_start) > 30 then
        if focus > 0 then
           selfSay('Next Please...')
        end
           focus = 0
     end
    if focus ~= 0 then
       if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
          selfSay('Good bye then.')
          focus = 0
       end
    end
end

data\npc Jas Pierdola.xml
Kod:
<?xml version="1.0"?>

<npc name="Jas Pierdola" script="data/npc/scripts/pierdoly.lua" access="3" lookdir="2" autowalk="1">
   <mana now="800" max="800"/>
   <health now="200" max="200"/>
<look type="134" head="116" body="114" legs="76" feet="114"/>
</npc>

Teraz tak żeby było fajnie to:

data\items\items.xml
Kod:
   <item id="7904" name="green bed kit">
   </item>
   <item id="7905" name="red bed kit">
   </item>
   <item id="7906" name="yellow bed kit">
   </item>
   <item id="7907" name="remove modification kit">
   </item>

No i instrukcja obsługi:
Idziemy sobie do Jasia Pierdoły i kupujemy sobie green bed kit.
Z paczuszką udajmy się do swojego domku.
Teraz klikamy ppm(prawy przycisk myszy) na paczkę i klikamy lpm(lewy przycisk myszy) na nasze brzydkie łóżko...Pach i oto nasze stare łoże zamienia się w piękne zielone łóżeczko.
Ale to łóżko nam się znudziło i chcemy swoje stare łóżko.
Idziemy znów do Jasia i kupujemy remove bed kit teraz robimy to samo co z tamtą paczką i nasze ładne łoże zostaje zamienione na zwykłe, normalne łóżko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Dzyl
Administrator



Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:57, 19 Lip 2008    Temat postu:

Jodla ten jas pierdola dziala pod 8.1 ? było sprawdzane ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.pirackiots.fora.pl Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin